17.5.2020
Asiakaspalaute tuulilasipalvelusta
Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille kunnia-asia.
Haluamme palvella asiakkaitamme entistä paremmin ja siksi toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn tuulilasinvaihdossa käyneille asiakkaillemme. Lähetimme alkuvuonna 2020 tuulilasinvaihdossa käyneille asiakkaille tekstiviestinä linkin asiakastyytyväisyyskyselyyn.
Tulokset olivat hyvin positiiviset
Erityisesti halusimme tietää, kuinka suurella todennäköisyydellä asteikolla 1 – 10 asiakas suosittelisi meidän tuulilasipalveluamme tuttavilleen (NPS eli Net Promoter Score). Mikä parasta, kaikki vastaajat halusivat suositella ja antoivat arvosanaksi 10 tai 9.
Kyselyn mukaan puolelle tuulilasiasiakkaistamme Savon Lasituote Oy oli ennestään tuttu ja ilahduttavan moni (30 %) oli tullut tuttavien suosituksesta meille tuulilasinvaihtoon.
Olipa meidän mukava käydä läpi kyselyn tuloksia Lucia-Lasipaviljongissa ja suorittaa arvonta, kuka kyselyyn vastanneista voittaa 100 € lahjakorti.
Onni suosi Wiljami Vallia. Onnittelut Wiljamille!